Bc. Beatrix Preissinger

Bakalářská práce

Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process

Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Anotace:
PREISSINGER, Beatrix. Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process [Bachelor thesis] University College Prague - College of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. Prague: 2024. 54 Pages The aim of this thesis is to investigate the impact of social media marketing on consumer decision-making within the hotel industry and to offer …více
Abstract:
PREISSINGER, Beatrix. Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process [Bachelor thesis] University College Prague - College of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. Prague: 2024. 54 Pages The aim of this thesis is to investigate the impact of social media marketing on consumer decision-making within the hotel industry and to offer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/fzu1a/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Darina Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.