Tomáš Biľ

Bakalářská práce

Optimalizace procesů oddělení IT Helpdesku ve velkém podniku

Optimization processes IT Help Desk department in a large enterprise
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza procesů oddělení IT Helpdesku a návrh na jejich optimalizaci. V rámci analytické části jsou popisovány stávající procesy, provedeny analýzy realizovaných činností, problémů, slabých míst, nástroje pro sběr požadavků a aplikací pro řešení požadavků. V současné době nejsou v podniku k dispozici přesné směrnice a pravidla jak zajistit IT podporu. Hlavní část práce obsahuje …více
Abstract:
The goal of this paper is the IT helpdesk process analysis and its optimization. As a part of the analysis, existing processes are described, completed tasks, existing problems, weak spots, data collecting applications and request resolving solutions are analysed. Currently there are no detailed guidelines and measures within the company as to providing IT support. The main part of this paper is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
  • Vedoucí: Renáta Kunstová
  • Oponent: Petr Kapitán

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/11706