Bc. Pavel Hirsch

Bakalářská práce

Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Modern marketing as a tool to increase business competitiveness
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení marketingového mixu vybraného podniku na základě metod marketingové analýzy, a to pomocí nástroje SWOT analýzy a modelu Porterových pěti sil. Výsledky těchto ukazatelů jsou podkladem pro identifikaci klíčových nedostatků. Popsané návrhy na jejich řešení prokazatelně vedou k celkovému zlepšení marketingového mixu podniku a zvýšení konkurenceschopnosti.
Abstract:
The work is focused on the assessment of the marketing mix selected on the basis of marketing analysis methods, using SWOT analysis and Porter's five forces model. The results of these indicators are the basis for identifying key shortcomings. Described proposals to address demonstrably lead to an overall improvement of marketing mix and increase competitiveness.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Soukalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting