Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Pavel Hirsch
Bc. Pavel Hirsch
Bachelor's thesis
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Modern marketing as a tool to increase business competitiveness
Anotácia:
Práce je zaměřena na posouzení marketingového mixu vybraného podniku na základě metod marketingové analýzy, a to pomocí nástroje SWOT analýzy a modelu Porterových pěti sil. Výsledky těchto ukazatelů jsou podkladem pro identifikaci klíčových nedostatků. Popsané návrhy na jejich řešení prokazatelně vedou k celkovému zlepšení marketingového mixu podniku a zvýšení konkurenceschopnosti.Abstract:
The work is focused on the assessment of the marketing mix selected on the basis of marketing analysis methods, using SWOT analysis and Porter's five forces model. The results of these indicators are the basis for identifying key shortcomings. Described proposals to address demonstrably lead to an overall improvement of marketing mix and increase competitiveness.Kľúčové slová
Marketing \marketingový mix 4P produkt cena distribuce propagace marketing mix product price place promotion
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/n3ve7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2014
- Vedúci: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Soukalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová