Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy – Bc. Monika Marešová
Bc. Monika Marešová
Bachelor's thesis
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
Analysis of opportunities of social networking for a company promotion
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti využití sociálních sítí pro propagaci obchodu Koření od Antonína a představit návrhy možností další propagace obchodu prostřednictvím sociálních sítích. Práce je zpracována pomocí metod kvantitativní a kvalitativní analýzy primárních a sekundárních dat, případovou studií a komparací. První část bakalářské práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the possibilities of using social networks for the promotion of the Koření od Antonína trade and to present proposals for further promotion of trade through social networks. The work was processed using methods of quantitative and qualitative analysis of primary and secondary data, case study and comparison. The first part of the bachelor thesis is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/bm02i/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: Dr. Petr Krajáč, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová