Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku – Petr Lukeš
Petr Lukeš
Bachelor's thesis
Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku
Development of Metacognitive Thinking of Preschool Children
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění úrovně vybraných částí metakognitivního myšlení, konkrétně předvídání a hodnocení, u dětí předškolního věku. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je zaměřena na předškolní věk a podrobněji rozebírá předškolní zařízení a tělesný i duševní rozvoj dítěte. Druhá kapitola se zabývá problematikou metakognice a autoregulace, definuje tyto pojmy …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on finding the level of selected parts of metacognitive thinking, specifically prediction and evaluation, of pre-school children. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter focuses on pre-school age and discusses in detail the pre-school facilities and the child's physical and mental development. The second chapter deals with issues of metacognition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lukeš, Petr. Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Síť předškolní péče a zařízení mimoškolní výchovy v Prešovském kraji v letech 1949-1970
Lucie Gilarová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Nulté ročníky, předškolní zařízení a jejich srovnání
Ivana BARTOŇOVÁ -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ -
Hudební výchova a "moje školka" (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace hudební edukace)
Ester SLABIŇÁKOVÁ -
Analýza edukačních postupů s dětmi mladšími tří let v zařízeních pro předškolní vzdělávání
Nela Bartolomeu -
Marketingové komunikace v zařízeních předškolní výchovy a vzdělávání
Lenka Polášková -
Přístup vybraných předškolních zařízení k logopedické prevenci
Michaela Lexová