Petr Lukeš

Bachelor's thesis

Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku

Development of Metacognitive Thinking of Preschool Children
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění úrovně vybraných částí metakognitivního myšlení, konkrétně předvídání a hodnocení, u dětí předškolního věku. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je zaměřena na předškolní věk a podrobněji rozebírá předškolní zařízení a tělesný i duševní rozvoj dítěte. Druhá kapitola se zabývá problematikou metakognice a autoregulace, definuje tyto pojmy …viac
Abstract:
The bachelor thesis is focused on finding the level of selected parts of metacognitive thinking, specifically prediction and evaluation, of pre-school children. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter focuses on pre-school age and discusses in detail the pre-school facilities and the child's physical and mental development. The second chapter deals with issues of metacognition …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lukeš, Petr. Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe