Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti – Bc. Diana Brennerová, DiS.
Bc. Diana Brennerová, DiS.
Diplomová práce
Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti
Creation of a company's marketing campaign including efficiency metrics
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové kampaně florbalového oddílu včetně stanovení metrik efektivnosti. Konkrétně jsem se zaměřila na trh menšinových sportů, který v posledních letech nabývá na významu. Diplomová práce není rozdělena na teoretickou a praktickou část. Pro větší přehlednost jsem dala přednost členění na čtyři kapitoly. V první kapitole jsem se snažila vysvětlit pojem sportu …víceAbstract:
The objective of this diploma thesis is to propose a marketing campaign of a floorball club, including the establishment of efficiency metrics. Specifically, I focused on the market of minority sports, which has been gaining important in recent years. The diploma thesis is not divided into theoretical and practical parts. For the sake of clarity I preferred its division into four chapters. In the first …víceKlíčová slova
Marketingová kampaň nástroje a prostředky integrované marketingové komunikace strategické cíle marketingový mix sportovní marketing medializace sportu financování sportu segmentace cílové skupiny životní styl florbal. Marketing campaign Integrated marketing communication tools and means Strategic objectives Marketing mix Sports marketing Media coverage of sports Sports funding Segmentation Target groups Lifestyle Floorball
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/spq3t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky a nástroje managera při řešení krizových jevů a krizových situací ve firmě
Tomáš Račický -
Daňová kontrola a nezákonný zásah - volba nástrojů a prostředků, jakými disponuje správce daně k zajištění cíle správy daní
Dana Výprachtická -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Nástroj pro semi-automatickou konfiguraci a vytvoření infrastruktury pro vývoj, testování a nasazení SW produktu
David Dlouhý -
Návrh a implementace chatbota pro poskytnutí částečné diagnostiky a postupů rehabilitace a prevence zranění dolních končetin ve sportovním prostředí
Josef Pokorný -
Diferenciace nabídky a metod pracovní rehabilitace osob s mentálním nebo kombinovaným postižením v praxi poskytovatelů sociálních služeb a dalších subjektů
Nikola POŠMUROVÁ -
Problematika výběru podpůrných prostředků při hře na housle a violu a jejich vliv na herního projev
Pavlína Křováčková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček