Zhodnotenie úrovne komunikačnej politiky vo vybranom peňažnom ústave – Bc. Radovan Suchopa
Bc. Radovan Suchopa
Diplomová práce
Zhodnotenie úrovne komunikačnej politiky vo vybranom peňažnom ústave
The assessment of the level of communication policy in the selected financial institution
Abstract:
The aim my dissertation is to evaluate the level of communication policy of the selected financial institution, focusing on communications policy that identify the theoretical background to the various elements of marketing communications and then applied to a selected bank institution. The dissertation is divided into four chapters. It contains 21 pictures, 5 tables and 3 graphs. The first chapter …víceAbstract:
Cieľom mojej diplomovej práce je zhodnotenie úrovne komunikačnej politiky vo vybranom peňažnom ústave, so zameraním sa na komunikačnú politiku t.j. identifikovať teoretické východiská jednotlivých prvkov marketingovej komunikácie a následne ich aplikovať na vybranú bankovú spoločnosť. Diplomová práca je rozdelená do štyroch kapitol. Obsahuje 21 obrázkov, 5 tabuliek a 3 grafy. Prvá kapitola je venovaná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/znr8f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Patrik Rovný, PhD.
- Oponent: Ing. Miroslav Križan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace mBank
Věra Pařízková -
Portfólio produktov mBank
Žaneta Pinčeková -
Poplatky za služby na běžných účtech, porovnání v Komerční bance, ČSOB, FIO Bance, mBank a Air Bank
František Hartmann -
Projektové řízení v bankovní instituci mBank CZ
Pavla Vodvářková -
Analýza konkurenceschopnosti mBank v České republice
Naděžda VOJÁČKOVÁ -
Komparace retailových bankovních produktů mBank s konkurenčními společnostmi a bankami v České republice
Martin TRTEK -
Analýza akviziční marketingové strategie mBank
Vladimír Zejda -
Komparace bankovních produktů mBank s vybranými bankami v České republice
Hana Crkvová