Marketingový plán salonu krásy XYZ – Martina HORÁKOVÁ
Martina HORÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán salonu krásy XYZ
Marketing plan of beauty salon XYZ
Anotácia:
Obsahem bakalářské práce je zhodnocení současné situace firmy, která působí na trhu jako salon krásy XYZ. V teoretické části jsou popsány skutečnosti, které je nutné při zpracování marketingového plánu znát. V praktické části je analyzován současný stav firmy a je vytvořen marketingový plán s nově navrženým marketingovým mixem.Abstract:
The content of this bachelor thesis is evaluation of the current situation of the company, which operates in the market as a beauty salon XYZ. The theoretical part describes the facts that are necessary to know in the marketing plan process. The practical part analyzes the current state of the company and marketing plan is created with a newly designed marketing mix.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21113
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Martina. Marketingový plán salonu krásy XYZ. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Případové studie: Komplexní analýza vnitřního prostředí e-commerce platformy Amazon
David Grinberg -
Analýza vnitřního prostředí v provozních prostorách metra
Jiří Haščyn