Modelování povrchových detailů pomocí mapování textur – Petr KAŇÁK
Petr KAŇÁK
Bakalářská práce
Modelování povrchových detailů pomocí mapování textur
Modeling surface details using texture mapping techniques
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat v praxi nejpoužívanější techniky pro modelování povrchových detailů pomocí mapování textur převážně v aplikacích pracujících v reálném čase. Ve výsledné aplikaci je možno zobrazit jednotlivé techniky, poukázat na jejich klady i zápory, dále pak spustit test, který je porovná z hlediska rychlosti zpracování.Abstract:
The aim of the thesis was to analyze the most widely used techniques for surface details using texture mapping mainly in applications working in real-time. In the resulting application can display various techniques, to identify their pros and cons, then run a test that compares them in terms of processing speed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŇÁK, Petr. Modelování povrchových detailů pomocí mapování textur. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Displacement mapping s využitím virtuálních textur
Jozef Čulen -
Skeleton Displacement Mapping
Michal Mesároš
Název
Vložil
Vloženo
Práva