Co si tedy dáme? Vliv smyslových podnětů na zákazníkovu volbu občerstvení v restauraci. – Bc. Nikola Macháčková
Bc. Nikola Macháčková
Diplomová práce
Co si tedy dáme? Vliv smyslových podnětů na zákazníkovu volbu občerstvení v restauraci.
What shall we order? Influence of sensory incentives on customer’s meal choice in a restaurant
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou smyslových podnětů a jejich vlivem na zákaznickou volbu občerstvení v restauraci. Hlavním úkolem této diplomové práce je přijít s doporučeními pro provozovatele restaurací o tom, jak působit na smysly zákazníka a podpořit tím jeho loajalitu. Práce se zaměřuje na identifikaci vlivů, které působí na zákazníka během jeho rozhodovacího procesu. V práci byla použita …víceAbstract:
Diploma thesis deals with an issue of sensory stimuluses and their influence on customer’s meal choice in a restaurant. The main objective of this diploma thesis is to formulate recommendations for restaurants on how to address customer’s senses in their decision making and how to support customer loyalty. This thesis focuses on identification of influences that affect customers during their decision …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHÁČKOVÁ, Nikola. \textit{Co si tedy dáme? Vliv smyslových podnětů na zákazníkovu volbu občerstvení v~restauraci.}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bcje61/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu
Barbora Liko -
Využití emocí v reklamě
Tereza Líznerová -
Investigating Human: Heightened Senses and Texture of Absence
Egle Simenaite -
Rozšířená realita jako extenze lidských smyslů v kontextu epistemologie
Petra Galušková -
Smysl(y)
Lenka Tomášková -
Odhalování falšování potravin pomocí lidských smyslů
Jana Nedzelská