Komunikační plán divize Léčivé rostliny firmy Aura Medical s důrazem na prezentaci na internetu – Iva FRIČAROVÁ
Iva FRIČAROVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační plán divize Léčivé rostliny firmy Aura Medical s důrazem na prezentaci na internetu
Communication plan for the Aura Medical company division Léčivé rostliny focused on the internet presentation
Abstract:
Tato práce řeší problematiku tvorby komunikačního plánu divize Léčivé rostliny, která je součástí společnosti Aura Medical. Obsahem jsou teoretické poznatky související s tématem a jejich uplatnění v praxi. V první části jsou zhodnoceny stávající komunikační prostředky, které divize používá a v části druhé jsou navrženy komunikační aktivity pro rok 2008 a k nim jejich orientační ceny a časový harmonogram …moreAbstract:
This work deals with the problems connected with communication plan creation for Léčivé rostliny division, a part of Aura Medical comapny. The subject of the first part are findings related to the topics. In the second part is an evaluation of current communication activities and subsequent suggestion of communication activities and orientation prices needed for realization in 2008.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier:
7377
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRIČAROVÁ, Iva. \textit{Komunikační plán divize Léčivé rostliny firmy Aura Medical s důrazem na prezentaci na internetu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/bcjvfe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRIČAROVÁ, Iva. Komunikační plán divize Léčivé rostliny firmy Aura Medical s důrazem na prezentaci na internetu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie kampaně
Monika Pospíšilová -
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Veronika Klímová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři
Vojtěch Puchar -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Světlana Vavríková -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová