Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations – Bc. Klára Horváthová
Bc. Klára Horváthová
Master's thesis
Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations
Blogger Relations as a New Tool of Public Relations
Abstract:
Diplomová práca sa venuje téme blogerov ako nástroja Public Relations. V teoretickej časti spracováva základné informácie o nástrojoch PR, Media Relations, blogeroch ako takých a možnostiach ich využitia v marketingovej praxi. Cieľom práce je na základe teoretických poznatkov a vlastných analýz definovať efektívnu komunikáciu medzi značkou a blogermi a navrhnúť jej konkrétny model. Práca v praktickej …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of bloggers as a new PR tool. The theoretical section summarises basic information about PR tools, Media Relations, bloggers themselves and the opportunity to collaborate with them. The goal of the thesis is to define effective communication between a brand and bloggers and to recommend a particular model of the communication, all based on the theoretical knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORVÁTHOVÁ, Klára. \textit{Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/bcl1xd/. [cit. 2024-04-20].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horváthová, Klára. Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Analýza media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Eva Hlavatá -
Media Relations romských sdružení v České republice
David Rozsíval -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Media relations konkrétního podniku
Lucie Boleslavová -
Zásady media relations
Kristýna Petrová -
Analýza media relations
Pavel Popelka