Bc. Klára Horváthová

Master's thesis

Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations

Blogger Relations as a New Tool of Public Relations
Abstract:
Diplomová práca sa venuje téme blogerov ako nástroja Public Relations. V teoretickej časti spracováva základné informácie o nástrojoch PR, Media Relations, blogeroch ako takých a možnostiach ich využitia v marketingovej praxi. Cieľom práce je na základe teoretických poznatkov a vlastných analýz definovať efektívnu komunikáciu medzi značkou a blogermi a navrhnúť jej konkrétny model. Práca v praktickej …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of bloggers as a new PR tool. The theoretical section summarises basic information about PR tools, Media Relations, bloggers themselves and the opportunity to collaborate with them. The goal of the thesis is to define effective communication between a brand and bloggers and to recommend a particular model of the communication, all based on the theoretical knowledge …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horváthová, Klára. Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe