Ing. Martina Punčochářová

Bakalářská práce

Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují

The Process of Building a Brand and Factors which Affect
Anotace:
Zásadní roli na dnešním přesyceném trhu hrají značky. Právě značka je často zásadním stimulem pro koupi výrobku. Dobrý marketér ví, že je to ten nejcennější produkt společnosti a staví na tom. Vlastnit dobře vybudovanou značku představuje obrovskou konkurenční výhodu. V této bakalářské práci přibližuji „značku“ jako pojem, její historický původ, charakteristiku, to jak dokáže na spotřebitele působit …více
Abstract:
Brands play a fundamental role in today’s flooded markets. Very often brands motivate consumers to purchase a product. Every marketer recognizes that a company’s brand is its most valuable product which it can build on. It’s immense competitive advantage to own well grown brand. In the following thesis, I’ll introduce “brand” as a conception, examine its historical origin and characteristics, and analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace