Rozvoj rytmických dovedností dítěte předškolního věku – Vendula HOMOLOVÁ
Vendula HOMOLOVÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj rytmických dovedností dítěte předškolního věku
Development of rhythmic skills of a preschool child
Abstract:
Tématem bakalářské práce je rozvoj rytmických dovedností dítěte předškolního věku. Tato práce je členěna do dvou částí. Teoretická část nejprve zkoumá téma hudebních vloh, schopností a dovedností, včetně klasifikace. Dále se práce věnuje rytmu a jeho náležitostem. Důležitou roli v kontextu rozvoje rytmických dovedností hraje charakteristika dítěte předškolního věku ve vybraných aspektech, jako je psychický …moreAbstract:
The bachelor thesis is about the development of rhythmic skills of a preschool child. This work is divided in two parts. The theoretical part first explores the topic of musical aptitudes, abilities and skills including classification. Furthermore, the thesis works with rhythm and its components. The characterization of preschool-aged children in selected aspects, such as psychological, physical, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Mazurek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOMOLOVÁ, Vendula. Rozvoj rytmických dovedností dítěte předškolního věku. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Hudební vnímání a dovednosti dětí od prenatálního období do předškolního věku.
Monika Obrová -
Hudební dovednosti pedagoga v předškolním vzdělávání
Radka KUBÁTOVÁ -
Vliv sborového zpěvu na hudební dovednosti a prožitky žáků ZŠ
Alžběta Vacková -
Hudební dovednosti učitelek a Mateřská škola Dobrá
Terezie KAHÁNKOVÁ -
Předmatematické dovednosti ve spojení s pohybovými a hudebními aktivitami v mateřské škole
Jana Sobotková -
Vokální dovednosti žáků na Základní umělecké škole ve Kdyni.
Valentina BLAHNÍKOVÁ -
Využití hudebních dovedností žáků základních uměleckých škol v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza ZEMÁNKOVÁ