Jiří Pelíšek
Bakalářská práce
Analýza sentimentu
Sentiment analysis
Anotace:
V této bakalářské práci jsou popsány možnosti používání analýzy sentimentu a je porovnáno několik nástrojů, které analýzu sentimentu provádí. Nejprve je vysvětlen význam této analýzy v rámci marketingu. Následně je definován pojem analýza sentimentu. V další části jsou objasněny základní pojmy a popsány metody. V poslední kapitole je porovnáno několik služeb poskytujících nástroje pro analýzu sentimentu …víceAbstract:
The presented bachelor thesis describes possibilities of the application of sentiment analysis and compares the effectiveness of several tools used in sentiment analyses. First is described the importance of sentiment analysis in marketing. Further on there the term sentiment analysis is fully defined. In the following section basic concepts are explained and various methods described. The last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42114
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42114
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční úlohy lineárního programování jako podpora manažerského rozhodování
Tereza Moravcová -
Podpora manažerského rozhodování v oblasti důchodového pojištění
Martin Hubáček -
Metody operačního výzkumu jako podpora manažerského rozhodování
Jan Puklický -
Podpora manažerského rozhodování
Radek Pekárek -
Controllingový reporting a jeho význam pro podporu manažerského rozhodování v praxi podniku Hunter Douglas Kadaň s.r.o.
Jiří Andert -
Podpora manažerského rozhodování o dopravních sítích
Vladimír Přibyl -
Informační podpora manažerského rozhodování v logistice (SCM) - simulace
Petr Jirsák -
Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku
Kateřina Čadová