Pozitiva a rizika integrace žáků s PAS v běžné základní škole – Martina STŘEDULOVÁ
Martina STŘEDULOVÁ
Bachelor's thesis
Pozitiva a rizika integrace žáků s PAS v běžné základní škole
Positive aspekts and risks of integration of student with autism spectrum in ordinary basic school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá integrací žáků s poruchou autistického spektra do běžné základní školy. V teoretické části obecně charakterizuji poruchy autistického spektra, jeho typy a projevy. Další část práce se bude zabývat edukací žáků s poruchou autistického spektra a samotnou integrací. Výzkumná část bude zaměřena na analýzu pozitiv a rizik, které se mohou u integrace dětí s poruchou autistického …viacAbstract:
The bachelor thesis concerns integration of children suffering from autistic spectrum disorder into standard primary school. In theoretical part, I characterize autistic spectrum disorders, types of disorders and its symptoms in general way. Next part of my work focuses on education of previously mentioned children and the integration itself. Empirical section analyses advantages and dangers emerging …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘEDULOVÁ, Martina. Pozitiva a rizika integrace žáků s PAS v běžné základní škole. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Edukace dívky s Aspergerovým syndromem na základní škole
Alena Fojtíková -
Edukace žáků s ADHD s využitím postupů Marie Montessori na 1. stupni ZŠ v Praze
Miroslava Mourková