Interpretační koncept Mela Lewise a jeho aplikace v bigbandovém hraní – Petr Maceček
Petr Maceček
Bakalářská práce
Interpretační koncept Mela Lewise a jeho aplikace v bigbandovém hraní
Mel Lewis's concept of interpretation and its application in big band drumming
Anotace:
Diplomová práce „Interpretační koncept Mela Lewise a jeho aplikace v bigbandovém hraní“ pojednává o hráčském přístupu jazzového bubeníka Mela Lewise v oblasti bigbandového hraní. První část práce přehledně mapuje Lewisův život a hudební kariéru. Druhá se zaměřuje na nástroje a bubenické vybavení, které používal. Třetí popisuje Lewisův interpretační koncept, který je následně ve čtvrté části demonstrován …víceAbstract:
Diploma thesis „Mel Lewis's concept of interpretation and its application in big band drumming” deals with jazz drummer Mel Lewis's approach to big band drumming. The first part describes his life and musical career. The second part focuses on musical instruments and drummers equipment, he used. The third part studies his concept of interpretation which is demonstrated in the fourth part on composition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/ibzb0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Kamil Slezák
- Oponent: MgA. Jan Dalecký
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/ibzb0/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Jazzová interpretace
Práce na příbuzné téma
-
Orchestr Thada Jonese a Mela Lewise - stylová analýza
Jiří Kotača -
Historie a význam formátu tria saxofon, kontrabas, bicí v rámci jazzové hudby
Jan Kyncl -
Big bandová angažmá Boba Mintzera a jejich vliv na umělcovu vlastní tvorbu
Ivan Podhola -
Orchestr Thada Jonese a Mela Lewise - stylová analýza
Jiří Kotača