Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury – Bc. Tomáš Hurník
Bc. Tomáš Hurník
Bakalářská práce
Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury
Impacts of Epidemiological Measures on Clients of Selected Travel Agency
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit změny v rozhodování a preferencích klientů cestovní agentury Cimea Travel při výběru zájezdu během koronavirové pandemie. V práci jsou využity metody SWOT analýzy, dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru s majitelkou cestovní agentury. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část zaměřenou na cestovní ruch, druhá kapitola zahrnuje …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out changes in the decision making and preferences of the clients of the Travel agency Cimea Travel when choosing a tour during the coronavirus pandemic. The work uses the methods of SWOT analysis, questionnaire survey and guided interview with the owner of the travel agency. The work is divided into four chapters. The first chapter contains a theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/plsgq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 8. 2023
- Vedoucí: Ing. Milena Botlíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Stuchlíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HURNÍK, Tomáš. \textit{Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bdgqhh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Komparace agentur poskytujících program Work and Travel USA a jeho vlivů na cestovní ruch
Aneta Basařová -
Travel agencies' advertisements - persuasive strategies and stylistic features
Karolína Racková -
Analýza cestovní agentury ILI Travel
Lukáš Procházka -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Marketingové komunikace Work and Travel agentury Camp Leaders
Tomáš Grézl -
Dopady covid-19 na cestovní agenturu Alexa
Makovická Makovická -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková