Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury – Bc. Tomáš Hurník
Bc. Tomáš Hurník
Bachelor's thesis
Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury
Impacts of Epidemiological Measures on Clients of Selected Travel Agency
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit změny v rozhodování a preferencích klientů cestovní agentury Cimea Travel při výběru zájezdu během koronavirové pandemie. V práci jsou využity metody SWOT analýzy, dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru s majitelkou cestovní agentury. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část zaměřenou na cestovní ruch, druhá kapitola zahrnuje …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out changes in the decision making and preferences of the clients of the Travel agency Cimea Travel when choosing a tour during the coronavirus pandemic. The work uses the methods of SWOT analysis, questionnaire survey and guided interview with the owner of the travel agency. The work is divided into four chapters. The first chapter contains a theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/plsgq/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 8. 2023
- Supervisor: Ing. Milena Botlíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Stuchlíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HURNÍK, Tomáš. \textit{Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Philosophy and Science in Opava. 2023. Available from: https://theses.cz/id/bdgqhh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Philosophy and Science in OpavaBachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Spa Management and Tourism
Theses on a related topic
-
Komparace agentur poskytujících program Work and Travel USA a jeho vlivů na cestovní ruch
Aneta Basařová -
Travel agencies' advertisements - persuasive strategies and stylistic features
Karolína Racková -
Analýza cestovní agentury ILI Travel
Lukáš Procházka -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Marketingové komunikace Work and Travel agentury Camp Leaders
Tomáš Grézl -
Dopady covid-19 na cestovní agenturu Alexa
Makovická Makovická -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková