Možnosti použití hybridního pohonu u kolejových motorových vozů – Jakub Stavianis
Jakub Stavianis
Bakalářská práce
Možnosti použití hybridního pohonu u kolejových motorových vozů
Possibilities of Hybrid Drive Application for Rail Motor Carriage
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá posouzení možnosti použití hybridních pohonů u kolejových motorových vozů v provozu na regionálních tratích a návrh výpočtu využitelnosti tohoto pohonu na konkrétním traťovém úseku. V úvodní časti se budu zabývat hybridními systémy obecně a technologií jízdy hybridních vozidel. Dále ukázkou aplikací hybridního pohonu u kolejových vozidel u nás a ve světě. V další části navrhnu …víceAbstract:
The purpose of my baccalaureate thesis is to assess the possibilities of using hybrid drives for tracked motor vehicles operated on regional railway tracks and to design a calculation of usability of such drives at specific track sections. In the introductory part, I am going to deal with hybrid systems in general and with the technology of hybrid vehicle motion. Then I will demonstrate some applications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99678
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Jaromír Široký
- Oponent: Petr Škapa
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojírenství / Dopravní technika a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání provozních vlastností lokomotiv se spalovacími motory ČKD a Caterpillar
Pavel Skřičík -
Identifikace řidičů s nízkou a vysokou spotřebou paliva pro hetorogenní jízdní úseky
Jan Panský -
Vliv paliva E85 na tvorbu škodlivých emisí a spotřebu paliva
Jakub Čedík -
Porovnání spotřeby paliva při pěstování brokolice
Michal Strnad -
Efektivita 48V Mild hybridní jednotky městského autobusu v provozu z hlediska spotřeby paliva
Petr Uhlíř -
Spotřeba paliva při provozu nákladního vozidla a možnosti snížení spotřeby využitím asistenčních systémů
Jakub Krejsek -
Směs benzínu a metanolu jako paliva pro zážehový motor
Vojtěch Dolejš -
Vplyv nahustenia pneumatík na spotrebu paliva a výkonnosť traktorovej súpravy
Norbert Čuba