Možnosti použití hybridního pohonu u kolejových motorových vozů – Jakub Stavianis
Jakub Stavianis
Bachelor's thesis
Možnosti použití hybridního pohonu u kolejových motorových vozů
Possibilities of Hybrid Drive Application for Rail Motor Carriage
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá posouzení možnosti použití hybridních pohonů u kolejových motorových vozů v provozu na regionálních tratích a návrh výpočtu využitelnosti tohoto pohonu na konkrétním traťovém úseku. V úvodní časti se budu zabývat hybridními systémy obecně a technologií jízdy hybridních vozidel. Dále ukázkou aplikací hybridního pohonu u kolejových vozidel u nás a ve světě. V další části navrhnu …moreAbstract:
The purpose of my baccalaureate thesis is to assess the possibilities of using hybrid drives for tracked motor vehicles operated on regional railway tracks and to design a calculation of usability of such drives at specific track sections. In the introductory part, I am going to deal with hybrid systems in general and with the technology of hybrid vehicle motion. Then I will demonstrate some applications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/99678
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Jaromír Široký
- Reader: Petr Škapa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAVIANIS, Jakub. \textit{Možnosti použití hybridního pohonu u kolejových motorových vozů} Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta strojní. 2013. Available from: https://theses.cz/id/bdh0ri/. [cit. 2024-04-23].
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta strojníBachelor programme / field:
Strojírenství / Dopravní technika a technologie
Theses on a related topic
-
Porovnání provozních vlastností lokomotiv se spalovacími motory ČKD a Caterpillar
Pavel Skřičík -
Spotřeba paliva při provozu nákladního vozidla a možnosti snížení spotřeby využitím asistenčních systémů
Jakub Krejsek -
Identifikace řidičů s nízkou a vysokou spotřebou paliva pro hetorogenní jízdní úseky
Jan Panský -
Efektivita 48V Mild hybridní jednotky městského autobusu v provozu z hlediska spotřeby paliva
Petr Uhlíř -
Vplyv nahustenia pneumatík na spotrebu paliva a výkonnosť traktorovej súpravy
Norbert Čuba -
Porovnání průměrné rychlosti a spotřeby paliva traktorů při dopravě
David KOČÍ -
Vliv seřízení palivové soustavy na spotřebu paliva a kouřivost motoru sledovaného traktoru po generální opravě.
Marek HOFMAN -
Vliv meteorologických jevů na předpověď spotřeby paliva
Lucie Wágnerová