Mezigenerační srovnání ve vnímání vybraných módních značek – Kateřina Sadilová
Kateřina Sadilová
Diplomová práce
Mezigenerační srovnání ve vnímání vybraných módních značek
Intergenerational Differences of Perception of Selected Fashion Brands
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza vnímaní dvou generací žen s ohledem na vybrané luxusní módní značky. Následné návrhy jsou, vyjma konkrétním analyzovaným značkám, směřovány rovněž prodejcům či návrhářům módního odvětví, kteří se do povědomí zákazníka chtějí dostat právě na základě vnímaného luxusu. Práce tedy uvádí doporučení, jak k potenciálním zákaznicím obecně, ale i vzhledem k věku na trhu …víceAbstract:
The object of the diploma thesis is to analyze the perception of two generations of women with regard to chosen luxury fashion brands.The aim of the thesis is to recommend proposals which are, apart from the analyzed brands, ment mostly for retailers and fashion designers who want to get into the customer's awareness based on perceived luxury. Therefore, the thesis provides recommendations on how to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Jana Hodulová
- Oponent: Hana Hovancová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang