Klasifikace a hodnocení jako stresový faktor pro žáky středních škol – Sabina Tomaidesová
Sabina Tomaidesová
Bachelor's thesis
Klasifikace a hodnocení jako stresový faktor pro žáky středních škol
Classification and evaluation as a stress factor for secondary school students
Abstract:
Bakalářská práce Hodnocení jako stresový faktor pro žáky středních škol se zabývá problematikou hodnocení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Úvodní část je věnována teorii, vymezuje hodnocení a jeho podstatu ve vzdělávacím systému. Zaměřuje se na typy, formy, funkce a metody hodnocení. Následující část se zabývá problematikou stresu, především stresu způsobeného školním prostředím …moreAbstract:
Bachelor thesis Evaluation as a stress factor for secondary school pupils deals with the issues of evaluation. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is focuses on the theory, defines evaluation and its principle in the educational system. It focuses on the types, forms, functions and methods of evaluation. The next part deals with stress, particularly the stress …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8716
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. et Mgr. Tomáš Komárek
- Reader: PhDr. Eva Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMAIDESOVÁ, Sabina. \textit{Klasifikace a hodnocení jako stresový faktor pro žáky středních škol}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Science. 2016. Available from: https://theses.cz/id/bdo466/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Biologie / Biologie se zaměřením na vzdělávání, Etická výchova se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Kariérní volba spojená s volbou střední školy a následná adaptace žáků na střední škole v době přeplněných kapacit středních škol
Anna Stratilová -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Očekávání versus zkušenosti žáků s přechodem ze základní školy na střední
Emílie Mládková -
Komparace úrovně pohybových schopností žáků prvních ročníků střední školy vojenského typu a střední školy jiného typu
Miroslav KADAVÝ -
Stres a hodnocení
Dana ŠTĚPÁNKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights