Ing. Petr Král, DiS.

Bakalářská práce

Personálni marketing

Personal marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing“ je analýza interního personálního marketingu podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení teoretických aspektů personálního marketingu a jeho začlenění do oblasti řízení lidských zdrojů. V druhé, praktické části je využito teoretických poznatků k analýze systému interního personálního marketingu ve společnosti MEZSERVIS s.r.o. Pomocí empirického …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Personal marketing” is to analyze the internal personal marketing of particular enterprise. The theoretical part is focused on determination of theoretical aspects of personal marketing and integration of personal marketing into sphere of human resource management. In the practical part the theoretical knowledge is applied to analyze the system of internal personal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Smutný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta