Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Ivana Gyürke
Bc. Ivana Gyürke
Master's thesis
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
The Classification of the Marketing Communication of a Chosen Company
Anotácia:
Diplomová práce Hodnocení marketingové komunikace vybranné společnosti pojednává o teoretické problematice marketingové komunikace, která je pak rozebrána a zhodnocena v části aplikační.Abstract:
The thesis Classification of marketing communications of the choosen company talks about the theoretical problems of marketing communication, which are then analyzed and evaluated in the application part.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vpems/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová