Šimon Hoznour

Master's thesis

Uvedení vybraného produktu na zahraniční trh

Launch of a selected product on a foreign market
Abstract:
Sázkové prostředí se přechodem do online prostoru stalo vždy dostupnou zábavou, která se stále snaží najít nové způsoby a příležitosti, jak zákazníky zabavit. Jedním z nových sportovních odvětví jsou eSporty a Cybersporty. Jedná se o sporty, které se hrají na počítači a postupně mizí jejich stigmatizace a roste jejich popularita. Společnostem nezbývá než na tyto nové sporty agilně reagovat a připravit …more
Abstract:
After move into the online space, betting has become an always-available entertainment that is always looking for new ways and opportunities to entertain customers. One of the new sports industries is eSports and Cybersports. These are sports that are played on computers and are gradually losing their stigma and growing in popularity. Companies have no choice but to react agilely to these new sports …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2022
  • Supervisor: Miloš Maryška
  • Reader: Stanislav Sopko

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87764

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Podniková informatika

Theses on a related topic