Veronika Müllerová

Bakalářská práce

Vliv negativní reklamy na nákupní chování spotřebitele

The effect of negative advertisement on consumers’ decisions
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem negativní reklamy na nákupní chování spotřebitele. Jejím cílem je zhodnotit působení negativní reklamy na nákupní chování spotřebitele a porovnat, zda se liší reakce českého a amerického spotřebitele na takovou reklamu. Předpokládá se, že americký spotřebitel je sebevědomější, s čímž souvisí také větší rozhodnost a výraznější reakce. Úvodní část práce se věnuje …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the effect of negative advertisement on consumers’ decisions. Its aim is to evaluate the impact of negative advertisement on consumers’ decisions and to compare whether the response of Czech and American consumers to such advertisement differs. It is assumed that American consumer is more confident, which is associated with greater determination and more distinctive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76373