Bc. Zora Hladíková

Bachelor's thesis

Language Comparison of Advertisements

Language Comparison of Advertisements
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat a srovnat reklamy na parfémy v periodikách se zaměřením na dámskou a pánskou cílovou skupinu. Jsou zde objasněny základní termíny k médiu reklamy a specifika reklam na parfémy. Praktická část se zabývá analýzou vybraných vzorků reklam, sesbíraných z vybraných periodik. Práce dále nabízí možnosti, jak ve výzkumu pokračovat.
Abstract:
The goal of this thesis is to analyze and compare perfume advertisements in periodicals with a female and male target audience. The thesis provides an explanation of essential terms about advertising and particulars of perfume advertising. Practical section is focused on the analysis of selected samples of advertisements collected in periodicals. Furthermore, the thesis offers possible ways to build …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedúci: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Eichler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta