Klára Jíchová

Bakalářská práce

Marketing a image značky adidas

Marketing and image of adidas brand
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii (plán)jednoho z leaderů na trhu sportovního oblečení a obuvi, na značku adidas. Kromě samotného uvedení společnosti adidas, jejích výrobků a marketingové komunikace, se práce zabývá i tím, jak spotřebitelé vnímají tuto značku, respektive jakou image si u nich vybudovala.
Abstract:
This thesis is focused on marketing strategy (plan) one of the leaders in the market for sports apparel and footwear, which is adidas. In addition to the entry of adidas, its products and marketing communication, the study also deals with the fact, how consumers perceive the brand or what image it has been built in their eyes.
 

Klíčová slova

adidas značka marketing
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: David Horák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22167