Klára Jíchová
Bakalářská práce
Marketing a image značky adidas
Marketing and image of adidas brand
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii (plán)jednoho z leaderů na trhu sportovního oblečení a obuvi, na značku adidas. Kromě samotného uvedení společnosti adidas, jejích výrobků a marketingové komunikace, se práce zabývá i tím, jak spotřebitelé vnímají tuto značku, respektive jakou image si u nich vybudovala.Abstract:
This thesis is focused on marketing strategy (plan) one of the leaders in the market for sports apparel and footwear, which is adidas. In addition to the entry of adidas, its products and marketing communication, the study also deals with the fact, how consumers perceive the brand or what image it has been built in their eyes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22167
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: David Horák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
Elvina Mambetova -
Green marketing
Natálie Hefnerová -
Vnímání adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele
Sabina Šrámková -
Budování sportovní značky Adidas v ČR
Martin HŘIBA -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová