Klára Jíchová

Bachelor's thesis

Marketing a image značky adidas

Marketing and image of adidas brand
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii (plán)jednoho z leaderů na trhu sportovního oblečení a obuvi, na značku adidas. Kromě samotného uvedení společnosti adidas, jejích výrobků a marketingové komunikace, se práce zabývá i tím, jak spotřebitelé vnímají tuto značku, respektive jakou image si u nich vybudovala.
Abstract:
This thesis is focused on marketing strategy (plan) one of the leaders in the market for sports apparel and footwear, which is adidas. In addition to the entry of adidas, its products and marketing communication, the study also deals with the fact, how consumers perceive the brand or what image it has been built in their eyes.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: Dagmar Skokanová
  • Reader: David Horák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22167