Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu – Bc. Tina Kučková
Bc. Tina Kučková
Bachelor's thesis
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
The concept of postmodern personality in terms of sociology and psychology in relation to contemporary marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na postmoderní osobnost ve vazbě k marketingu a reklamě, a to v souvislosti s pěti typy postmoderní osobnosti, které popsal polský sociolog Zygmunt Bauman. Cílem bakalářské práce je poukázat na to, jakou váhu má znalost právě těchto typů postmoderní osobnosti při tvorbě marketingu a reklamních kampaní. Zejména při cílení na konkrétní cílovou skupinu zákazníků. Teoretická …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the postmodern personality in relation to marketing and advertising, in connection with the five types of postmodern personality described by the Polish sociologist Zygmunt Bauman. The aim of the bachelor thesis is to point out the importance of knowledge of these types of postmodern personalities in the creation of marketing and advertising campaigns. Especially …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Reader: Marie Dohnalová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČKOVÁ, Tina. \textit{Koncept postmoderní osobnosti z~hlediska sociologie a~psychologie ve vazbě k~současnému marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/bdwsps/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights