Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements – Bc. Eva Čapková
Bc. Eva Čapková
Diplomová práce
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá multimodalitou a žánrovou hybriditou, které se vyskytují v online reklamách na potravinové doplňky na hubnutí. Cílem této práce je prozkoumat, jak se tyto dva aspekty podílejí na vytváření významu a jak tento druh reklamy ovlivňuje postavení jeho účastníků s ohledem na mocenské vztahy. Multimodalita byla analyzována v teoretickém rámci Gunthera Kresse a Theo van Leeuvena …víceAbstract:
The thesis is concerned with multimodality and genre hybridism that occur in promotional websites of weight loss advertising. The aim of this research is to explore how these two aspects interact in meaning creation and how it positions the participants of this type of advertising in relation to power. The analysis of multimodality employed the framework of Gunther Kress and Theo van Leeuwen that enables …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rck18/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.