Martina Špalková
Master's thesis
Využití komiksů na hodinách přírodovědy
Use of comics on science education
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá didaktickým tématem. V centru pozornosti autorky je zjišťování, jak a jestli vůbec využívají komiksy učitelé na prvním stupni základní školy. Komiks patří mezi netradiční didaktické prostředky a jeho aplikování je možné na různých hodinách na prvním stupni ZŠ. Pozornost předkládané diplomové práce byla v tomto kontextu soustředěna na předmět přírodovědy. Cílem diplomové …moreAbstract:
The diploma thesis deals with didactic theme. The author's focus on finding out how and if teachers at the first stage of primary school use comics at all. Comics are the non-traditional didactic tool and its application is possible in various lessons at the first stage of elementary school. In this context, the attention of the submitted diploma thesis was focused on the subject of science. The aim …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Špalková, Martina. Využití komiksů na hodinách přírodovědy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ
Katka Trnovcová -
Tvorba přírodovědného portfolia jako strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Marie Čecháková -
Není komiks jako komiks aneb jeho rostoucí síla a vývoj z historického hlediska
Jakub Neumann -
Autobiografický komiks a trauma
Klára Sládková -
Naučná výprava po jičínském okolí: přírodověda hravě
Pavlína Lachmanová -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková -
Využití moderních metod ve výuce přírodovědy a přírodopisu u žáků se sluchovým postižením
Martin Kulda