Přináší s sebou crowdfunding více než jen finanční podporu? - Rozbor z pohledu tvůrců kampaní – Matouš Rýgl
Matouš Rýgl
Bachelor's thesis
Přináší s sebou crowdfunding více než jen finanční podporu? - Rozbor z pohledu tvůrců kampaní
Does crowdfunding bring more than just financial support? - Analysis from the perspective of campaigners
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním nefinančních přínosů crowdfundingu, které přesahují tradiční finanční podporu. Práce kombinuje teoretické poznatky s praktickým výzkumem realizovaným na základě dat získaných z rozhovorů s tvůrci kampaní na platformě Hithit. Cílem této práce bylo identifikovat a analyzovat, jaké nefinanční benefity tvůrci kampaní v crowdfundingu vidí, a jaké z těchto pozorovaných …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses the non-financial benefits of crowdfunding that go beyond traditional financial support. The thesis combines theoretical knowledge with practical research based on data collected from interviews with campaign creators on the Hithit platform. The aim of this thesis was to identify and analyse what non-financial benefits campaign creators see in crowdfunding, and which of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93377
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ivana Svobodová
- Reader: Jana Müllerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RÝGL, Matouš. \textit{Přináší s sebou crowdfunding více než jen finanční podporu? - Rozbor z pohledu tvůrců kampaní}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/begj7e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Důležitost nefinančních benefitů mzdového ohodnocení
Barbara Babejová -
Analýza systému nefinančních benefitů v konkrétním podniku
Ivana Horníková -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht