Lucie Hérová

Master's thesis

Analýza vnímání televizní reklamy studenty vysokých škol

Analysis of the Perception of Television Advertising of University Students
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá televizní reklamou, která stále patří k nejvíce vnímaným formám reklamy. V úvodu teoretické části je vymezen samotný pojem reklama, její historie, funkce a stručně popsána právě televizní reklama. Další část teorie se zabývá tvorbou reklamní kampaně, nástroji, jež se při tvorbě využívají, a měřením její úspěšnosti. Praktická část zkoumá výsledky dotazníkového šetření …more
Abstract:
This diploma thesis looks into a problem of television advertisement, what is still the most perceived form of advertisement. In the introduction is defined concept of advertisement and its history, functions and there is concisely described only just television advertisement too. Other section of theoretical part refers to creation of advertising campaigns, what instruments are used there and how …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 2. 2015
  • Supervisor: Dagmar Skokanová
  • Reader: Taťána Hajdíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44657

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management