Lucie Hérová

Diplomová práce

Analýza vnímání televizní reklamy studenty vysokých škol

Analysis of the Perception of Television Advertising of University Students
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá televizní reklamou, která stále patří k nejvíce vnímaným formám reklamy. V úvodu teoretické části je vymezen samotný pojem reklama, její historie, funkce a stručně popsána právě televizní reklama. Další část teorie se zabývá tvorbou reklamní kampaně, nástroji, jež se při tvorbě využívají, a měřením její úspěšnosti. Praktická část zkoumá výsledky dotazníkového šetření …více
Abstract:
This diploma thesis looks into a problem of television advertisement, what is still the most perceived form of advertisement. In the introduction is defined concept of advertisement and its history, functions and there is concisely described only just television advertisement too. Other section of theoretical part refers to creation of advertising campaigns, what instruments are used there and how …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2015
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Taťána Hajdíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44657

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management