Bc. Nikola Procházková

Master's thesis

Prodej balené vody v ČR v environmentálních a ekonomických souvislostech

Bottled Water in the Czech Republic: environmental and economic aspects
Anotácia:
Cílem této práce je podat přehled o vývoji prodeje balené vody v ČR v souvislosti s dopadem na životní prostředí a s marketingovými strategiemi společností, které tuto vodu prodávají. V teoretické části se autorka zabývá zejména podzemní vodou, obalovými materiály (skleněnými lahvemi a PET lahvemi) a fenoménem balené vody (jeho kategoriemi, kritikou, která proti balené vodě povstává a postojem veřejnosti …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to present the development in sales of bottled water in the Czech Republic with regards to the impact to the environment and to the effect of marketing strategies that the bottled water producers use. In the theoretical part the author focuses on problematic of ground water, containers (glass and plastic bottles) and the phenomenon of bottled water itself (its categories, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedúci: RNDr. Naděžda Johanisová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Labohý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Master programme / odbor:
Environmental Humanities / Environmental Studies