Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic – Sabrina Mamedova
Sabrina Mamedova
Bakalářská práce
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Postoje k udržitelnosti v průmyslu rychlé módy mezi mladými spotřebiteli v České republice
Anotace:
V posledních několika letech se koncept udržitelnosti těší stále větší oblibě a přitahuje pozornost značek i spotřebitelů v různých odvětvích. Výjimkou není ani módní průmysl, který je často kritizován za svůj dopad na životní prostředí a společnost. Tato bakalářská práce se s využitím trojčlenného modelu postojů snaží prozkoumat vzájemné působení kognitivní, afektivní a behaviorální složky v rámci …víceAbstract:
Over the past few years, the concept of sustainability has grown in popularity, capturing the attention of both brands and consumers in a variety of industries. The fashion industry, often criticized for its environmental and social impact, is no exception. Using a tripartite model of attitudes, this bachelor thesis seeks to examine the interplay between cognitive, affective, and behavioural components …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92452
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Markéta Lhotáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAMEDOVA, Sabrina. \textit{Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/bf0vrt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92452
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Terezie Hrdá -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Sabina Dulovczová -
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
Karolína Pavlíčková -
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
Kristýna Kupczaková -
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
Natálie Křepelková -
Využívání greenwashingu ve fast fashion
Tereza Vandasová -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá