Bc. Michaela Klocová

Master's thesis

Erotika a sex v reklamě

Erotica and Sex in Advertising
Anotácia:
Tato práce se zabývá erotikou a sexem v reklamě. Zaměřuje se pak především na postoje žen k této problematice. První část práce přináší teoretická východiska ? definuje reklamu, její formy a historii, dále erotiku a její různé projevy v reklamě. Druhá část práce představuje dotazníkové šetření, které proběhlo na přelomu února a března 2013 a bylo určeno právě ženám. Cílem bylo zjistit postoje žen k …viac
Abstract:
This thesis is deals with erotica and sex in advertising. It focuses mainly on wom-en?s attitudes to this issue. The first part of thesis introduces theoretical basis ? it defines advertising, its forms and history, then erotica and its different varieties in advertising. The second part of thesis represents a survey which took place at the turn of Febru-ary and March 2013 and it was determined just …viac
 

Kľúčové slová

Erotika sex reklama nahota ženy postoje
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Klocová, Michaela. Erotika a sex v reklamě. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma