Monika Strašíková

Bakalářská práce

Internetová marketingová komunikace firmy Postelia, s.r.o.

Internet Marketing Communication of Postelia, s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza internetové marketingové komunikace firmy Postelia, s.r.o. a návrh nových možností na její vylepšení. Teoretická část se soustředí na marketingovou komunikaci a nové trendy v této oblasti. Praktická část nejprve představí zkoumanou firmu a její on-line marketingovou komunikaci. Zhodnocení komunikačních aktivit bude provedeno na základě zvolených kritérií. Explorační …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.