Reklamní kampaň zaměřená na zvýšení návštěvnosti sportovního centra – Ivana Absatzová
Ivana Absatzová
Diplomová práce
Reklamní kampaň zaměřená na zvýšení návštěvnosti sportovního centra
Advertising Campaign Aimed at Increasing the Visit Rate of a Sport Centre
Anotace:
Cílem mé diplomové práce na téma Reklamní kampaň zaměřená na zvýšení návštěvnosti sportovního centra, bylo provést marketingovou analýzu sledovaných sportcenter ve městě Kroměříž, jejich komparaci a následně navrhnout podle zadaných požadavků kampaň na zvýšení návštěvnosti.Při zpracování jsem vycházela z teoretických poznatků a informací čerpaných z odborných zdrojů. V praktické části jsem stručně …víceAbstract:
The goal of my diploma thesis named „Advertising campaign aimed at increasing the visit rate of a sports center“ was to perform a marketing analysis of observed sports centers in the town of Kroměříž, to compare them and then to suggest a campaign aimed at increasing the visit rate according to set requirements. Processing the work, I used theoretical knowledge and information derived from specialized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79974
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Irena Durdová
- Oponent: Anna Krausová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ABSATZOVÁ, Ivana. \textit{Reklamní kampaň zaměřená na zvýšení návštěvnosti sportovního centra} Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/bf36bi/. [cit. 2024-03-29].
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Facebook Marketing
Peter Person -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketingový výzkum pro veřejné sportovní centrum CDU
Viktor Víta -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová