Bc. Veronika Bustová

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou a merchandisingem. Cílem bakalářské práce je charakteristika, analyzování a následné vyhodnocení aspektů u dvou vybraných obchodních jednotek. Zvoleny byly jednotky v nákupním centru Igy v Českých Budějovicích a to Bonet – Tamaris a CCC. K vyhodnocení získaných dat byly použity metody dotazování, pozorování a rozhovoru. Z výsledků vyplývá, že obě zkoumané …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the shopping atmosphere and merchandisingem. The aim of this thesis is the characterization, analysis and subsequent evaluation of the aspects of the two selected business units. Chosen were the units in the shopping centre of the Igy in České Budějovice and it Bonet - Tamaris and CCC. To evaluate the obtained data were used methods of questioning, observation and interview …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích