Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Veronika Bustová
Bc. Veronika Bustová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou a merchandisingem. Cílem bakalářské práce je charakteristika, analyzování a následné vyhodnocení aspektů u dvou vybraných obchodních jednotek. Zvoleny byly jednotky v nákupním centru Igy v Českých Budějovicích a to Bonet – Tamaris a CCC. K vyhodnocení získaných dat byly použity metody dotazování, pozorování a rozhovoru. Z výsledků vyplývá, že obě zkoumané …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the shopping atmosphere and merchandisingem. The aim of this thesis is the characterization, analysis and subsequent evaluation of the aspects of the two selected business units. Chosen were the units in the shopping centre of the Igy in České Budějovice and it Bonet - Tamaris and CCC. To evaluate the obtained data were used methods of questioning, observation and interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zfgkr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUSTOVÁ, Veronika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/bf92uv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková