Strategic analysis of the company Urdiamant, Ltd. – Eduard Matús
Eduard Matús
Diplomová práce
Strategic analysis of the company Urdiamant, Ltd.
Strategická analýza firmy Urdiamant, s.r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem podnikových strategií. V teoretické části jsou uvedeny různé přístupy a nástroje užívané analýze firmy a tvorbě strategií v rámci neustále se měnícího prostředí. Ze zmíněných přístupů pro tvorbu strategií, je brána jako stěžejní metodika tzv. normativní školy. Cílem práce je použít nabyté znalosti v analytické části na praktickém příkladu společnosti Urdiamant, s.r.o. Jedna …víceAbstract:
This thesis focuses on the topic of forming business strategies. In the theoretical part are summarized methodologies and tools that can be employed for evaluating and crafting competitive strategies in an environment where the only constant variable is change. The author discusses various approaches towards the strategy creation process, bearing the prescriptive school of thought as a cornerstone …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62065
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Markéta Tondlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Podniková strategie malého podniku
Barbora Hubičková -
Podniková strategie
Beláň Beláň -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Market Analysis and Price Analysis of Agricultural Tyres Market in France: Case Study Mitas
Tomáš Husták -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák