Pavel Hulva

Bakalářská práce

Podnikatelský záměr marketingové agentury

Business Plan of Marketing Agency
Anotace:
Bakalářská práce na téma Podnikatelský záměr marketingové agentury je členěna do dvou částí. První část této práce se zabývá teorií tvorby podnikatelského záměru a také jsou zde popsány právní formy podnikání. Druhá část bakalářské práce se zabývá tvorbou samotného podnikatelského záměru marketingové agentury včetně finančního plánu.
Abstract:
Bachelor thesis on the topic of Business Plan of Marketing Agency has two parts. The first theoretical part of bachelor thesis focuses on formation of the business plan in general. There is also described juristic forms of the business itself. The second part presents a concrete business plan of the marketing agency including also the financial plan.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Zuzana Čvančarová
  • Oponent: Eva Hájková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava