Pavel Hulva
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr marketingové agentury
Business Plan of Marketing Agency
Abstract:
Bakalářská práce na téma Podnikatelský záměr marketingové agentury je členěna do dvou částí. První část této práce se zabývá teorií tvorby podnikatelského záměru a také jsou zde popsány právní formy podnikání. Druhá část bakalářské práce se zabývá tvorbou samotného podnikatelského záměru marketingové agentury včetně finančního plánu.Abstract:
Bachelor thesis on the topic of Business Plan of Marketing Agency has two parts. The first theoretical part of bachelor thesis focuses on formation of the business plan in general. There is also described juristic forms of the business itself. The second part presents a concrete business plan of the marketing agency including also the financial plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113059
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Zuzana Čvančarová
- Reader: Eva Hájková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
A Business Plan for Setting Up a Bar
Daniel Matuška -
Účetní a daňové povinnosti související se zahájením a provozováním podnikatelské činnosti.
Lešták Lešták -
Economic Aspects of Setting up a Microbrewery
Roman Řezáč -
Development of a charitable decentralised autonomous organisation (DAO) and setting up reporting processes
Karel Balogh -
Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro vybranou marketingovou agenturu
Zalina Syraid -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Podnikatelský plán – marketingová agentura zaměřená na práci se sociálními sítěmi
Andrii Vertsiukh -
Podnikatelský plán - online marketingová agentura
Martin Havlín