Bc. Dalibor KALÁB

Master's thesis

Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)

Corporate identity design (CID) as a strategic component of integraded marketing communications (IMC)
Abstract:
Proč byste se měli zajímat o to, jakým dojmem působí vaše firma nebo produkt? A jak dosáhnout toho, aby působili vždy a za každých okolností kompaktním a jednolitým dojmem? Je to vůbec důležité, anebo je to jen další výmysl znuděných kreativců z marke-tingu? Cílem této práce je provedení strategické marketingové analýzy a zhodnocení stáva-jící úrovně komunikace metodou Balanced Scorecard s cílem rozhodnout …more
Abstract:
Why should you be interested in what impression your company or product makes? And how to reach the ability to make compact and unified impression in any situation and under any circumstances? Is it important at all or is this just another contraption of bored creatives from the marketing department? The aim of this work is to carry out a strategic marketing analysis and evaluation of the current level …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Identifier: 22895

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Václav Svoboda

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KALÁB, Dalibor. Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC). Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe