Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin – Barbora Klánová
Barbora Klánová
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
The influence of brand image on purchase behavior - food quality and origin labels
Anotácia:
Cílem práce je definovat značení a původ potravin v České republice, posoudit vliv značky na kupní chování v Berounském regionu a zjistit do jaké míry znají zdejší obyvatelé regionální značení potravin a jak ho vnímají. V teoretické části práce jsou, pomocí komparace relevantních literárních a internetových zdrojů, vysvětleny důležité pojmy. Jsou zde vymezeny hlavní principy marketingového pojetí, …viacAbstract:
The aim of the work was to define the labeling and origin of food in the Czech Republic, to assess the influence of the brand on purchasing behavior in the Beroun region and to find out to what extent the locals know the regional food labeling and how they perceive it. In the theoretical part of the work, important concepts are explained by comparing relevant literary and Internet sources. It defines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLÁNOVÁ, Barbora. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/bfi83r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Značky kvality a původu pohledem českých a slovenských spotřebitelů
Michaela Hejkalová -
Analýza postojů a názorů společnosti na ekologické značky a značky kvality v oblasti potravin
Evgenii Shustikov -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Značky původu a kvality v České republice pohledem podnikatelských subjektů
Martin Vích -
Proces digitalizace a Industry 4.0 v oblasti řízení kvality značky ve ŠKODA AUTO a.s.
Marek Hamala
Názov
Vložil
Vložené
Práva