Strategická analýza společnosti Bidfood Czech Republic s.r.o. – Ali-Ashina Naizabek
Ali-Ashina Naizabek
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti Bidfood Czech Republic s.r.o.
Strategic analysis of Bidfood Czech Republic s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na provedení strategické analýzy společnosti Bidfood Czech Republic s.r.o., jednoho z největších velkoobchodů s potravinami v České republice. Práce zahrnuje: analýzu profilu společnosti, hodnocení vnějšího prostředí (PESTEL analýza, analýza odvětví, analýza konkurence, Porterova analýza) s následným hodnocením vnitřní situace a schopností společnosti (analýza zdrojů …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on strategic analysis of Bidfood Czech Republic s.r.o., a leading wholesaler and manufacturer for the gastronomic sector in the Czech Republic. The study includes: analysis of the company's profile, evaluation of the external environment (PESTEL analysis, segment analysis, competitor analysis, Porter analysis) with subsequent evaluation of the internal situation and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90426
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2023
- Supervisor: Luboš Smrčka
- Reader: Jan Kubálek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90426
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management